Reviews 164 Page 2 of 2
Filters:
Rating
Language
Sort:
Most recent

Idk

PSA.....So if you have a Netflix account, and have...

PSA.....So if you have a Netflix account, and have an xFinity/Comcast cable account with the X1 DVR platform box, you may want to check your comcast bill for a $10.99 monthly charge......in addition to any other billing you get from Netflix. Back in August 2018, Comcast apparently asked if I wanted to be able to access my Netflix movies through the xFinity cable box. I apparently said yes even though I do not remember this. What got past me and if you know me, not much does...including food, was that it was a free 30 day trial and at the end of it, I would be billed. I went to the local xFinity office and was told that they were just collecting the money for Netflix. I called Netflix and they said the only money that they get from me is through then normal billing $17.11 per month and that they have no record of my account being linked to xFinity or them receiving money from xFinity. I called xFinity and they basically said that the fee is to have the ability to view Netflix through their platform. This is so ridiculous. Why would anyone in their right mind pay $10.99 a month for something they dont need........well, they got me on this one and refuse to refund me the money I paid in. This borderlines fraud and imagine how many unsuspecting people that they are getting $10.99 a month from for something they don't even know they have. Check your bills my friends, the wolves are among us.

******UPDATE.....Well my friends, Comcast made things right. See below.

Dear Mr. North,

Thank you for reaching out to the Office of Tom Karinshak. My name is Lori. Thank you for sharing your feedback with me. It would be my pleasure to address your concerns about being billed for Netflix on your monthly billing statement. I can definitely understand your wanting to have the charges removed from your account for Netflix. We apologize for any frustration or inconvenience this may have caused you. It is my pleasure to assist you today.

We appreciate you taking the time to bring this to our attention. Your experience in calling in to get these charges removed from your account should have been easy and hassle free, anything less is unacceptable.

In reviewing your account I am showing that your Netflix subscription through the X1 box will be discontinued effective June 2, 2019. I have went through your account and I have credited you a total of $98.91 for the charges for Netflix dating back to September 2018. Typically we will only credit inaccuracies with the billing 120 days however I understand that you have been trying to get this matter resolved so I have exceeded that timeframe as a one time courtesy.

You will see the credit posted to your account within the next 24-48 hours. You will also see this credit on your next monthly billing statement. I would like to ask that you keep me informed if the charges for Netflix appear back on your monthly billing statement.

Are there any other questions, comments, or concerns I can assist you with today?

We value you as a XFINITY customer and appreciate the opportunity to assist you today. I want to assure you that we are committed to provide you with a superior customer experience.

Thank you for being a valued XFINITY customer since 2004.

Sincerely,

Lori H.
Office of Tom Karinshak

Great

Please implement a different rating system. Comcas...

Please implement a different rating system. Comcast is the only company I've ever dealt with where a negative star rating is desperately needed.

Without a doubt the worse customer service in the history of customer service. I teach and train on a number of corporate topics-customer service being one- and these folks are the worse

Too many issues to go into - from phone call repeatedly being disconnected, to transfers to departments that can't help, to repeating the same info over and over.

Let me sum it up. I am seriously considering not having TV at all.

Dealing with Comcast makes it not worth it.

Staff are friendly, but they are understaffed. Lik...

Staff are friendly, but they are understaffed. Like takes a long time. But the staff are relatively competent and get you through fairly quick once you're being served. Comcast overall is a different story...

Customer service just needs to be better...I went ...

Customer service just needs to be better...I went in to the office filled out my app and they still put the install at another apartment. All the while the installer is telling dispatch he was outside my door knocking. I had to investigate and press the issue...ended up with two accounts two bills. It's all you can do sometimes..#andthatsnotall

Lazy people that don t want to help customers bad ...

Lazy people that don t want to help customers bad attitudes and all they wanna do is get on they phones I recommend flowood area for all your needs I was very dissatisfied with they service

Tried to get Internet hooked up at my house, and t...

Tried to get Internet hooked up at my house, and the appointment was cancelled with no explanation why. Called Customer service, that was a waist of time. Finally went into the store and Olivia helped us. She was so friendly nice and helpful! If it wasn't for her we would have been going to AT&T for Internet today.

hated

Comcast has the worst customer service I have ever...

Comcast has the worst customer service I have ever experienced. I called last week to request an upgrade to their X1 service. The sales rep was very nice and helpful. She told me all about the service and gave me a date and time for a technician to come out and do the installation. I took the day off and waited for the technician, and they never showed. I called and chatted with customer service and the best offer I got was that they could reschedule for almost two weeks later, and it was like a take it or leave it type of response. I managed to speak to a supervisor who promised to call me back within a few hours with a solution, but never heard from them. As I type this review, I still have not heard anything from them. I guess we all need to band together and help get CSpire fiber in this area so Comcast can go home.

The worst part about it is that there are some employees there that truly want to help, but cant seem to get through all the barriers the company puts in their way. I feel bad for some of these reps that have to deal with mess ups like the one I am dealing with.

Never had a company send me a bill and all mailed ...

Never had a company send me a bill and all mailed notifcations in spanish then tell me they cant print me a bill in ENGLISH...is this not America, where english is the primary language...but you still want payment!

Honestly, I have been on the phone with them for t...

Honestly, I have been on the phone with them for three hours. I have gotten hung up on, redirected, told that it's nothing that department can do, given the wrong telephone number, transferred to a voice messaging system and most of all disrespected. I am going to disconnect my services with them immediately. They are the worst internet provider in existence and Constant Guard is a crock. They are a bunch of people who don't speak a word of American English and could care less about what they say to you or how it is perceived. I am done. Reporting them to the BBB won't even work at this point. They are just horrible with service and there's nothing we can do about it but switch. I am not even made at them I am just disappointed and exasperated.

Here's a good one:

Here's a good one:

Me: Um, I just activated my internet/cable service and could not get it to work. When I went outside to the box where you connected it, the line from the pole is cut off and hanging there.
Comcast: Ok Sir, let me see what I can do. Well, for some reason I cannot seam to access your modem. Are you sure you have it plugged in? Try unplugging it and plugging it back in.

Just bought some rabbit ears, or as I call them, "go to H%&@ Comcast"

Please do not get comcast. I started comcast throu...

Please do not get comcast. I started comcast through my apartment complex and cancelled within maybe 2 or three months through my apartment complex who the bill was coming through. It has been a year and a half since I had Comcast cable, and as of now December 2014 I am being charged $60.58 for something I have not used in almost 2 YEARS! I call customer service to see what the deal was and the billing department could not tell me anything. They said my account was never cancelled because the boxes are still active...well, I have no boxes. I returned them as soon as my account was canceled. So, they said they would go ahead and cancel my, what should have been canceled, account. Then said they would do an investigation... to see whether I would still have to pay the amount. Ridiculous!! DO NOT GET COMCAST!

They will take your money but don't like to do the...

They will take your money but don't like to do their job plus when I got service with them my bill went up $500 and still on someone else using my serive & I call them 10+ and told them I don't live at that address no more. I just had internet service they wanted me to pay $300 for service I was not using I needed a technician to come out to my house they never did and I had a broken equipment.... Sad Direct TV better then Comcast if I can give them a no star I will

In a nutshell I have been lied to countless times ...

In a nutshell I have been lied to countless times on the phone. All I wanted was internet and nothing promotional. Every xfinity person I have spoken to on the phone in the last 5 years says a basic internet plan doesn t exist but heres a promotional deal for you!! Eventually the promotion runs out. Sometimes they call and notify you and other times they don t. The last time my deal expired my bill almost doubled because a tv package was added in. The reps must get a bonus or some kicker for every promotional deal or additional tier you add to your plan. The xfinity service is ok but the company needs to clean up the fraud from reps on the phone taking advantage of people.

If I didn't HAVE to use Comcast, I sure wouldn't. ...

If I didn't HAVE to use Comcast, I sure wouldn't. They do have the WORST customer service EVER. I have a screen shot where I held for 8 hours before I gave up. They transfer you and disconnect you, and if you get upset or frustrated about it and let it show at all, they hang up on you. If you have another choice, GO with it. For Cable, Dish is cheaper anyhow and just as good, maybe better.

I think the fact that these people are open 3 days...

I think the fact that these people are open 3 days out of a 7 day week says it all.
We apparently work hard so they don't have to. We have a commercial account, for now. I wish I could upload a pic of the horrible wiring they did. They literally strung the wire across my side yard in a way that prevents me from opening and using my laundry room door. The tech before that, trampled my lilies, about 50$ worth of Asiatic and day and bridal lilies that were no where near where he needed to be. He literally had to go out of his way to do it, and couldn't keep his pants up enough to climb the ladder he had precariously perched on the wire. The tech before him offered to kick my chihuahua. A chihuahua. What a man! Oh and gave me a vivid description of how his wife would lay in front of the fridge to cool off.

The real problem is that you can't just call and get accurate information. You can't even go up there in person and get accurate information. Which means my time, gas, and often ink is wasted in any dealing I have with them. They have no respect for their customers or our businesses or needs. They are completely reliant on the fact that they have a monopoly in this area and there is no one to go to who has speeds they do. But that's all they have, is speed. They do not have service, or consistency, or even a good website that you can work with to get what you need without dealing with a person. I feel sorry for the people who work for them. I really do. At some point they surely must understand what horrible bosses they are working for? But there's some level of control because they simply won't admit it. You can't say "ok, I get that the answers I have received are radically different so let's go on to the other issue I have...." They won't let you, they want to take your time by making you listen to their pointless blathering. It's like it's an exercise in "how angry can we make our customers?" They must offer no real training in handling people. But on top of that lack of ability to handle people who have just been run through the mill with them, they seem to have a way of purposely patronizing and inconveniencing people even more. I've never seen anything like it.

Can it get any worse...use Comcast moving and they...

Can it get any worse...use Comcast moving and they continue charging me for the old address..wow and didn't know until collections called me.... all while I am still using Comcast at new address!!! Stay away from Comcast anything is better...5 months at new address and they still haven't come to hide the wires yet!!

They told us that the boxes constantly break down ...

They told us that the boxes constantly break down and that we would go through 4-5 of them before they would work. I would go back to Directtv but their techs messed up every time they came out to our home. They were incompetent too.

If you get it hooked up its fine but they are in n...

If you get it hooked up its fine but they are in no rush to help their customers. I've waited over a week for them to move my service to a new address the guy comes out lies to my wife gives her some pissy poor excuse as to why he can't do it and I've called she's called and we are getting no where with these people it's like they just sit up there in their comfy leather desk chairs and feed their customers a bunch of bs just to get off the phone. They don't care about customer service all they care about is how much they will be getting from your wallet

They really need to be reported because people lik...

They really need to be reported because people like me disabled can't pay all these high prices but I won't to watch TV to but I am going to find someone to help me get my TV where I can watch TV and still be able to eat.

I have been dealing with Comcast for the past 5 1/...

I have been dealing with Comcast for the past 5 1/2 years, out of those years.. i have had the most terrible service with them.. they always seem to find a way to add in these hidden charges, and i am constantly calling them every month to have them adjust my bill...When i was getting "BOOTLEG SERVICE".. I NEVER HAD THESE PROBLEMS.. so when i went legit.. it was the most terrible thing ever... the quality of service is awful.. from the picture pixlating, freezing up.. or scrambling at the slightest wind that blows.. and when there is a drop of rain.. service is always messing up.. i agree, there is no other competition for cable service here in the Jackson area at all.. When i relocated from another state, there was other options of who you wanted to get your cable service from... so i suggest that everyone checks their cable bill.. very carefully.. beacuse with their automated billing system, you will have to watch them.. or they will sneak in these hidden charges.. like that free box for regular channels without having cable.. when they issued it over a year ago.. they said it was free.. now they are charging customers an extra $2.00, to have that little box..

Comcast - ASC in Madison, MS

Comcast - ASC in Madison, MS

2.8